tisdag 15 april 2008

Äntligen..!

Första dagen på det nya jobbet. Efter nästa två års barnledighet inklusive jobbsökande de senaste tre månaderna, så har jag äntligen fått ett jobb som jag tror jag kommer att trivas med. Verkar även vara jättetrevliga medarbetare, med lite varierande arbetsuppgifter som väntar. Jättekul!

Det är alltid en hel del förväntningar och funderingar kring det nya arbetslivet som percis har startat, oavsett fast jag alltid försöker tänka att det blir som det blir och det kan aldrig bli mer eller mindre än vad jag själv gör det till. Eller hur? För så är det väl?

I morgon är det dag nummer två och då ska vi hålla till i våra ordinarie lokaler, som dessutom är nya för oss och företaget. Ytterligare något att se fram emot med en intressant utbildning som ska hållas för oss som är nya i branschen.

Den som väntar på något gott..!

Inga kommentarer: